Известие

Collapse
No announcement yet.

147 1.9 JTDM - Смяна съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    В сравнение с цената на нов маховик си е направо без пари
    А от къде може да се намери такъв лагер?
    И трябвали после да се балансира маховика?
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      А от къде може да се намери такъв лагер?
      И трябвали после да се балансира маховика?
      От тук натам на лични А маховика си е балансиран и при смяна на лагера не е нужен баланс
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        да не отварям нова тема, имам огледален и феродов диск за продаване втора употреба са .разликата между стария и новия е 1.5мм.
        ------------------------------------
        Що бе, колега?

        Трябваше да си отвориш нова тема, в "Продава", с необходимите атрибути и аксесоари ...
        Last edited by spe4elist; d.m.y г., 00:00.
        147jtd 1.9 16v 140hp
        E36-150hp

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mecan Покажи съобщение
          да не отварям нова тема, имам огледален и феродов диск за продаване втора употреба са .разликата между стария и новия е 1.5мм.
          Колега сигурен ли си че е 1,5мм защото това е адски много?
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            не съм много запознат така ми казаха.

            ---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

            аз смених съединител и маховик ,сега сменя чудесно.
            147jtd 1.9 16v 140hp
            E36-150hp

            Comment


            • #21

              Здравейте колеги
              Имам един въпрос към вас
              Как мога да щракна по най лесния начин ,аксиалния лагер към притескателя
              Нямам преса
              Бях чел преди няколко дена подобна тема ,но сега неможах да я намеря
              Там освен с преса ,се говореше че може на ръка да се слага
              Имам грес към комплекта
              Приложил съм снимка на лагера ,има пружинираща зегерка и върху нея пластмасов опръстен който да я задържа в стегнато положение до щракването на лагера
              Не съм опитвал по никакъв начин ,предполагам ,вие ще ми кажете най точно
              Благодаря
              Attached Files
              Алфа 147 jtd
              115 k.s.
              2002 год

              Comment


              • #22
                Връзваш с тел, наместваш кутията, махаш тела и удряш.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                  Връзваш с тел, наместваш кутията, махаш тела и удряш.
                  А на място колега има ли начин ,преди да съм монтирал притескатела към маховика
                  Направено е прозорче за наместване на вилката към лагера
                  За нов немонтиран притескател ,там какъв е начина ,така ще съм сигурен че лагера е закопчан
                  Алфа 147 jtd
                  115 k.s.
                  2002 год

                  Comment


                  • #24

                    Благодаря на колегата който ми отговори на въпроса
                    Днес си монтирах сам аксиалния лагер на притискателя в зглобено положение ,а след това качих и скоростната кутия
                    Лагера го намазах с грес и на ръка го щракнах към притискателя
                    За утре ми остана да кача магарето и да окомплектовам останалите части
                    А след това да пробвам колицата
                    Алфа 147 jtd
                    115 k.s.
                    2002 год

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Simeon_123 Покажи съобщение
                      Благодаря на колегата който ми отговори на въпроса
                      Днес си монтирах сам аксиалния лагер на притискателя в зглобено положение ,а след това качих и скоростната кутия
                      Лагера го намазах с грес и на ръка го щракнах към притискателя
                      За утре ми остана да кача магарето и да окомплектовам останалите части
                      А след това да пробвам колицата
                      Браво за куража да го направиш сам. Това си е тежък ремонт.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Браво за куража да го направиш сам. Това си е тежък ремонт.

                        Благодаря колега
                        Вчера я събрах ,и веднага след това я изпробвах
                        Разлика огромна ,все едно карам друга кола ,а не моята
                        Педала на съединителя омекна н пъти и съединителя отделя от половината от хода му ,надолу
                        Смених и маслото на скоростната кутия ,и без друго бях го източил
                        Наистина ремонта си беше тежък и като се има в предвид че колата ми беше вдигната отпред на трупчета пред блока ,само се молех да не завали ,иначе работата вървеше
                        Иска се спокойствие и всичко е ок
                        Алфа 147 jtd
                        115 k.s.
                        2002 год

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Simeon_123 Покажи съобщение
                          Благодаря колега
                          Вчера я събрах ,и веднага след това я изпробвах
                          Разлика огромна ,все едно карам друга кола ,а не моята
                          Педала на съединителя омекна н пъти и съединителя отделя от половината от хода му ,надолу
                          Смених и маслото на скоростната кутия ,и без друго бях го източил
                          Наистина ремонта си беше тежък и като се има в предвид че колата ми беше вдигната отпред на трупчета пред блока ,само се молех да не завали ,иначе работата вървеше
                          Иска се спокойствие и всичко е ок
                          А на улицата няма сила, която да ме накара да го направя
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            На подемник го сменяхме моя съединител 7 часа, 3ма човека... (за сравнение, на полицайеска астра се сменя за 2 часа)
                            На улицата пред блока не искам да си представям... Евала!
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #29

                              Моята смяна немога да я измеря в часове
                              Смяната на съединитела ми беше наложаща и непредвидена ,поради факта че феродовия диск се беше строшил ,бях пуснал преди няколко дена тема със заглавие феродов диск ,имаше и снимка
                              По моята преценка преди да разглобя колата ,беше ,че скоростната кутия си е заминала ,се оказа че ф.диск се е счупил
                              Че така се проточи смяната
                              Преди две седмици в събота разглобих колата ,тя работата е една и съща ,дали кутия ще се сменя или съединител
                              И всичко останало изисква време ,понеже за първи път разглобявам такава кола ,попрочетох малко из форомите ,имаше много полезни съвети от колегите и някои тънкости които трябва да се знаят по мотажа
                              А също така нямах подготвен съединител ,отне време докато го поръчам и за доставката също
                              Несъм си давал много зор и най вече несъм бързал
                              Имам всякакъв вид инструмент ,без гайковерт ,който щеше да ми срести доста време ,сега вече съм решил и акомулаторен гайковерт да си взема ,знам ли какво ще ми се случи още ,та към монтажа да продължа
                              Тази събота след обед към 16 часа започнах монтажа ,състоеше се от смяна на маховик , комплект съединител и ск.кутия
                              Продължих в неделя
                              Станах в 7 часа и продължих с ремонта ,повдигане и закрепяне на двигател и кутия към тампоните ,монтаж на магаре ,носачи и полуоски ,и така в 18 часа вечерта подкарах колата към връх бузлуджа за проба
                              Останах много доволен от работата ми ,работил съм сам
                              Едно от най трудните неща ми беше слагането на ск.кутия към мотора ,помагах си с малък крик крокодилче
                              Алфа 147 jtd
                              115 k.s.
                              2002 год

                              Comment


                              • #30
                                Поздравления, колега.

                                Използва ли онзи дорник за който питаше за да центроваш феродовия диск?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X